Álomfény  

Posted by Deszy in

Gonosz meglepi! *gonosz vigyorral* Kíváncsian várom a mérges, gonosznak tituláló, a kíváncsi és egyéb hozzászólásokat! Addig is ha ajánlhatok hozzá zenét (természetesen nem kötelező, mindenesetre, én erre a zenére írtam):

 

Ja, és boldog 210. Facebook oldal tagot mindenkinek! *újabb vigyor, gonosz és elégedett*
Aki még nem tette meg, szabad csatlakozni az oldalhoz! ;) http://www.facebook.com/deszyirasai

Álomfény


Illatok. Fények. Álom.

Tudtam, hogy álmodom. A valóságban is gyönyörű volt, de ha ezt a sugárzó szépséget nem álmomban látom, már megvakultam volna.

Nem a szokásos hollóhátas talárt viselte. Még csak nem is a többi ruháját, amiket akkor vett fel, amikor nem volt tanítás. Testhez simuló halványkék, szinte már fehér selyemruhát viselt. A földig ért, és a kis uszály minden egyes lépéssel aprót rándult, ahogy végigsiklott a kövön. De még ez sem volt igaz. Nem csupán lépett, inkább úszott a levegőben, olyan kecses volt.

Hosszú, szőke haja lágy hullámokban omlott alá, egészen a derekáig ért. Minden porcikáját ismertem, és tudtam, hogy az életben nem ilyen hosszú a haja. Álombéli tündér, kísért és gyötör. A kezem már szinte fájt, annyira meg akartam érinteni. Bele akartam mártani a kezem a selymes tincsek közé, meg akartam szagolni, hogy az illata mindenem betöltse.

Csak amikor kinyújtottam a kezem, jöttem rá, hogy a fény belőle árad. A haja világított a legerősebben, de porcelánfehér bőréből is áradtak az ezüst sugarak.

Ajkai rózsaszínek és teltek voltak, mintha csak arra várnának, hogy valaki megcsókolja őket. Én.

Ártatlanul, mégis kacéran nézett rám, és bár a szája nem mosolygott, a szeme igen. Az a smaragdzöld szempár, amely kifürkészte a legrejtettebb titkaim.

Nem bírtam tovább, szólnom kellett, figyelmeztetnem, hívnom, kérnem, könyörögnöm, fohászkodnom...

– Dahlia – suttogtam. Közben pedig arra gondoltam, hogy a Delila talán találóbb lenne.

De ez nem volt elég. Ezen a néven ismerte mindenki. Nekem az kellett, hogy csak az enyém legyen. Ki akartam mondani a nevet, amely mindig a fejemben járt, ahogy mindig szólítani akartam, kedveskedve, szeretve, ölelve őt. De sosem mertem.

Ez viszont egy álom, nem igaz? Itt mindent szabad.

Felálltam, és helyette tettem meg a két lépést, ami még elválasztott tőle.

Meg kellett érintetem, de nem voltam mohó. Lassan, félve, hogy ha hozzáérek eltűnik, felé nyújtottam a kezem. Puhán végigsimítottam az arcán, amelyen halvány pír jelent meg. Nem tűnt el.

Aztán közelebb hajoltam, és az ajkaimmal finoman súroltam a fülét, ahogy rekedtes hangon kiejtettem a nevet, amely csak az enyém volt számára.

– Dala...

This entry was posted on 2012. május 7., hétfő at hétfő, május 07, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

15 megjegyzés

baromi jó.. megint csak....

Ááá.. imádom ezeket a hangulatokat.. és a zene is totál jó... illik is .. úgy olvastam hogy közben hallgattam..

By Danir

2012. május 7. 21:24
Kendra Dumbledore  

nemáááááááááááááááááááááááááár, ez gonoszság, de tényleg :D

2012. május 8. 20:36

Szia Danir!

Köszönöm, Danir! (Mondtam már, hogy tetszik a neved? :D)
Nagyon örülök, hogy tetszett! :) Meg a zene is. Gondolkoztam rajta, hogy betegyem-e, de akkor úgy tűnik, jó hogy igen. :)
Köszi, hogy írtál!

Pussz:
Deszy

2012. május 9. 7:15

Szia Kendra!

Hihi. xD Tudom. Gonosz vagyok. xD

Pussz:
Deszy

2012. május 9. 7:16

http://www.youtube.com/watch?v=PoaT6WXUV_M

ez gonosz volt! :D

2012. május 11. 22:19
Lory  

Szia!
Nagyon tetszett ez a kis szösszenet, és a zene is nagyon jó volt hozzá. Imádtam a hangulatát:)

2012. május 11. 23:25

Sziasztok!

Először elképzelésem sem volt, vajon mit linkelhettél be... Aztán megnyitottam. XD Eszembe se jutott ez a szám, de most, hogy meghallgattam, van benne jó pár sor, ami illik. :D Köszi, hogy belinkelted! :))
Ja, és amúgy igen, gonosz volt! xD


Lory!

Örülök neki, hogy tetszett. Gondolkoztam rajta, hogy betegyem-e a zenét, de egyre jobban örülök, hogy igen, mert többen írjátok, hogy tetszett! :)
És örülök, hogy tetszett a hangulata, ez volt a cél. :D


Köszönöm, hogy írtatok!

Pusszantás:
Deszy

2012. május 12. 7:52
Névtelen  

Ha eddig nem említettem volna (esetleg) egyik művednél se, most megteszem: GONOSZ VAGY! :D
Jajj, szinte már jól esik kommentelni (igazából most is a szerb tanulnivaló van előttem - Szerbiai vagyok, ez van. :D)
A fiú kilétét illetően (legalábbis remélem, hogy fiú, bár ki tudja. :D) van pár tippem, igazából főként Oliverre gyanakszom (tökre bírom a tiltott szerelmeket), de ez a viselkedés inkább egy szerényebb emberre hajaz.. bár lehet, hogy az életrajzban olvasottak ellenére Oliver is kezesbáránnyá válik a szerelem mezején - főként ha a párja egy olyan amazon, mint Dahlia. :D
Mellesleg: nagyjából hány fejezet van még hátra a Végzősökig?

Üdv: angeldia [Dia]
U.i.: majd igyekszek belehúzni a kommentelésbe. :D
U.i.#2 Írj még +18-as novellákat, kérleeek. :$ :DD

2012. június 5. 20:34

Szia!

NAGYON örülök, hogy írtál!!!! :D Már tényleg hiányzott, bár tudom, hogy elfoglalt vagy. :)

Igen, gonosz vagyok. Már sokszor megkaptam, de ami a legjobb, hogy élvezem, és egyre gonoszabb leszek. xD Ezt most konkrétan direkt gonosznak szántam. (A Dahlia esküvőjéről írt szössz volt még ilyen direkt gonosz húzás. xD)

A fiú kiléte... Hát, még mindig nem árulhatom el ki az. De annyira várom, hogy megtudjátok, mert annyira kíváncsi vagyok, mit fogtok szólni. Életem egyik leggonoszabb húzásai közé tartozik, ami még lesz...

Hogy hány fejezet? Ez egy nagyon jó kérdés... Még van elég sok. Szerintem még egy 15 biztos. De ami jó hír, ha a Végzősöket várod, hogy a nyáron szerintem próbálok beütemezni hetente-másfél hetente egy fejezetet legalább. Még nyáron szeretném elkezdeni a Végzősöket. De majd meglátjuk, hogy alakul. Lesz még itt álom, átok, karácsony...

Épp egy +18-as novellán gondolkozom, remélem, örülsz. :D

Köszi, hogy írtál!

Pussz:
Deszy

2012. június 5. 20:50
Névtelen  

szóval egy +18-as...
*huncutmosoly* ;) <- szerintem ennél többet nem is kell hozzáfűzni. :D

Puszi: Dia

2012. június 8. 21:42

Desziiiiiiiiiiiiiiiii!!!! XD Tudod, hogy utállak??? Minél többet gonoszkodsz, annál jobban megutállak! XD HOgy szívathatsz minket ennyire? :D Ki ez a rejtélyes emberke? Grrr... Megárt a romantikus lelkemnek a titkolózásaid! *csúnyán néz* Úgyhogy kérlek szépen siess a EDR-bannal hogy jöhessen a Végzősök! Más most látom hogy a Végzősöket jobban fogom szeretni mint a EDR-t.

2012. szeptember 23. 21:27

Ejj de rég jártam itt... De jó volt újraolvasni.. asszem most értem be magam a Blogoddal. És már el is határoztam hogy ezt a zenét letöltöm.

ui. Nekem is tetszik a Deszy név. De az eredeti neved is. és még az autók többsége is ami szintén egy névrokonodról neveztek el :)

2012. november 4. 21:14
Névtelen  

Na de Jamie!
Èppen az unokatesòdba kellett beleszeretni? *ördögi vigyor* Na mondjuk ìgy is jobban jàrtàl, mint Jace :)))

2014. április 23. 23:34

Iggenn ezaz! James és Dahlia:)) <3 Jó lenne ha összejönnének,én imdánám őket együtt....csak kár hogy rokonok.Az egy kicsit bekavar:))

2014. április 24. 14:32
Zita  

Iiiiii ezaz James+Dhalia király

2015. április 26. 20:43

Megjegyzés küldése

Kommentek :)