LP2 - Bűnök hosszú listája  

Posted by Deszy in




So let mercy come
And wash away
What I've done”


LP2 – Bűnök hosszú listája

A régi termemben állok. A pince dohos szaga és a gyertyák halvány fényében félhomályos helyiség régi ismerősként üdvözölnek.

A lábam a szobámba visz, egyszerűen képtelen vagyok megmaradni a teremben. Magányra vágyom, de ha igazán őszinte vagyok magamhoz, még az sem elég. Mert pontosan magam elől menekülök. A saját társaságomat nem tudom elviselni. A büntetésem pedig az, hogy akárhogy szeretnék, nem szabadulhatok.

Ahogy belépek a szobámba, hirtelen még elveszettebbnek érzem magam. Akárhová megyek is, a bűneim követnek.

Fájdalmasan lerogyok az egyik kopott székbe, és felemelem a kezemben lévő Reggeli Prófétát. Mintha ez is csak a képembe röhögne: Nem menekülhetsz.

A címlapon saját magamat látom. Sápadt fehér arc, karikás szemek, ápolatlan haj. Ez vagyok én. Az igazi Piton. A szemem nem csillog, olyan mintha halott lenne. De hát miért is lenne más?

A kép fölött pedig hatalmas betűk harsogják:

Kinevezték a Roxfort új igazgatóját

Az új igazgató pedig nem más, mint az áruló gyilkos, Perselus Piton.

Vidámság nélkül nevetek fel. Nem ironikus? Mint a királyoknál. Meghalt a király, éljen a király! És még jobb, ha az új végzett az előzővel.

Dumbledore. Hogy mennyire utáltam régen! A sors fintora, hogy ő volt az egyetlen, aki talán igazán ismert.

És a sors fintora az is, hogy én lettem a gyilkosa. Évekig kívántam, bár végezhetnék vele a saját kezemmel. Aztán amikor végül ő volt az egyetlen, aki megmaradt nekem, én lettem a gyilkosa.

Átkozott kívánság! „Kérlek, Perselus!”

Fogalma sem volt, mit kér tőlem. Még több vér tapad a kezemhez. Már szinte elviselhetetlen.

Újra meg újra átélem. Látom a kék szempárt a félhold szemüveg alatt. Még csillog benne az élet, a szokásos vidámság mindannak ellenére, ami körülötte történik. Aztán a zöld fény – a zöld, ami egykor a reményt jelentette – előtör a pálcámból. És nem marad más csak halál, félelem, kétségbeesés és harag.

Bűneim képzeletbeli listája pedig hosszabb lesz. Én vagyok az ember, aki megölte minden idők legkiválóbb mágusát.

Nekem már nincs megbocsátás. Mégis csak egy dologra tudok gondolni: hogy a bűneimet örökre elmossák...

This entry was posted on 2012. július 19., csütörtök at csütörtök, július 19, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 megjegyzés

Megjegyzés küldése

Kommentek :)