Három az egyben  

Posted by Deszy in

Három az egyben


– Perselus. Őszintén! Mi baja van velük?

– Potter bajkeverő, mint az apja. A Weasley gyereknek semmi tehetsége, az is meglepő, hogy írni megtanult. Granger pedig mindenbe beleüti az orrát, okoskodik mindenféle alap nélkül.

– Én úgy hallottam a többi tanártól, hogy Granger kisasszony igazán tehetséges boszorkány.

Piton horkantott.

– Ha valaki tehetségesnek tartja azt, aki mindent csak bemagol.

– Harryről pedig azt hallottam, hogy jól nevelt és szerény fiú. Elismerem, ha bajba lehet keveredni, ő mindig ott van. De ez a múltját tekintve nem olyan meglepő.

– Úgy bánok a diákjaimmal, ahogy kedvem tartja. A tanítási szokásaimba nincs beleszólása.

Azzal Piton köpenyét meglebbentve kiviharzott Dumbledore irodájából.

A folyosón még mindig a hármas járt a fejében. Ideges volt, nem ok nélkül. Nem bírta volna ki, ha elárulja magát az igazgató előtt.

Mert pontosan tudta, miért utálja annyira a triót. Ha csak rájuk nézett...

Potter a kísértő, zöld szemeivel. Weasley a vörös hajával. És Granger, akinek vágott az esze, mint a borotva.

Ha csak meglátta őket, kísérteni kezdték az emlékek.

Lily.

This entry was posted on 2012. augusztus 14., kedd at kedd, augusztus 14, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 megjegyzés

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
2012. augusztus 14. 11:17

Óó igen, ez annyira így van! :)
És szegény Piton... Szeretem a pitonos novelláidat, mert szerintem benne több van, mint amennyit a könyv elárul róla..
Egyébként pedig az "egy a háromban" lehet, hogy találóbb.. :)

2012. augusztus 14. 11:20

Szia!

Igen, valószínűleg jobban illene a történethez ez a cím, de amikor beugrott ez a kifejezés, úgy döntöttem, ez marad.
És örülök neki, hogy tetszenek a pitonos történetek. Tökéletesen egyetértek veled, ő az egyik legösszetettebb karakter a Harry Potterben, és szerintem világirodalom szinten is befér a toplistába. Pont ezért szeretem annyira. :)

Örülök, hogy tetszett! :D És köszi, hogy írtál!

Pussz:
Deszy

2012. augusztus 14. 11:38

Megjegyzés küldése

Kommentek :)