Edevis tükre  

Posted by Deszy

Edevis tükre



Edevis tükre. Már hallottam róla kisebb koromban. Még gondolkoztam is rajta, hogy vajon mit látnék, ha egyszer belenézhetnék.

Most pedig itt vagyok. És ahogy közelebb lépek a tükörhöz, életemben először biztos vagyok benne, hogy mit fogok látni.

És igazam van.

Én ugyanúgy nézek ki, mint mindig. De nem időzök el a saját arcomon, szinte csak egy pillantásra méltatom, hogy biztos lehessek benne, nem valaki más áll mellette.

Mert tényleg Ő van ott. Nem szebb, nem csábítóbb, mint az életben. Olyan, mintha csak ott állna előttem. De nem is vártam, hogy gyönyörűbb lehet, mint amilyen a valóságban. Hosszú, szőke haja, amiben annyira szeretném, ha elmerülhetnének az ujjaim. Puha lenne és selymes, és tudom, hogy azt is érezném, hogy a hajszálai vastagak és erősek. Mint amilyen ő maga is. A szeme pedig csillogó zöld, benne azokkal az apró arany pöttyökkel, amiket először észre sem vesz az ember.

Nevet. Rám nevet. Azon nevet, amit én mondtam neki. Aztán szerelmesen rám néz, belém karol, és csókot nyom az arcomra. Én pedig egyszer csak kinyúlok érte, átkarolom a derekát, és magamhoz szorítom. És tudom, hogy mit fogok csinálni. Vagyis hogy a tükörbéli énem mit fog csinálni. Mert én is ugyanezt tenném. Lehajolok, és megcsókolom.

De előtte még mondok neki valamit. A hangom nem hallatszik, csak azt látom, hogy az ajkaim mozognak. De pontosan tudom, mit mondok.

Dala.

This entry was posted on 2012. november 9., péntek at péntek, november 09, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 megjegyzés

Ájjj, ki lehet szerelmes Dahliába? :D Jujj, alig várom, hogy kiderüljön, és téged ismerve olyan lesz, akire nem is gondolnánk. :D Ebben biztos vagyok. :D Nagyon szeretem a rejtjeles írásaidat, mert elgondolkoztat és felcsigázod az olvasók érdeklődését. :D Még kérek ilyet!!!!

2012. november 10. 18:00
Kira  

James?

2015. május 29. 21:01

Megjegyzés küldése

Kommentek :)