Kérdezz-Felelek Scorpiusszal  

Posted by Deszy in

Kérdezz-Felelek Scorpiusszal
 

Draco milyen apa?:)
Most mesélhetném, hogy minden este együtt vacsoráztunk a kandalló előtt, ő meg mesélt nekem, de ez nem lenne igaz. De azért különösebben rossznak sem mondanám. Átlagos.

Mit gondolsz arról, hogy apukád 16 éves korában halálfaló volt?
Hozott egy rossz döntést, aminek a következményeit azóta is nyögi.

Szereted a neved?
Nem különösebben, elég őrült név, ha belegondol az ember. De legalább különleges. Illik hozzám.

És a Roxfortot szereted?
Igen. Nem mondom, hogy nem jó néha otthagyni az őrültekházát nyáron, de azért elég jól elvagyok.

Anyás vagy apás voltál kiskorodban?
Anyás, ha már muszáj választani. De soha nem okozott különösebb gondot, ha egyedül hagytak.

Mit csinálnál, ha egy lovat találnál a fürdőkádban?
Keresnék egy másikat. Kádat, nem lovat.

Ápolod a rokoni kapcsolatot Teddy-vel?
Nem.

Hogy írtad meg a cikket a szőkékről?
Bár Rose azt hiszi, nagyon okos... Mindenesetre attól, hogy nem vagyok mugli származású, utána tudok nézni a dolgoknak. És vannak kapcsolataim, bármilyen meglepő, mugli származású ismerőseim is. Nem volt különösebben nehéz feladat.

Mi a véleményed nagypapádról? mesélj róla *.*
Mármint Lucius nagypapára gondolsz? Elég régi vágású. Család mindenek felett, büszke az aranyvérűségünkre még mindig. Ennek ellenére jobban szereti inkább meghúzni magát. Gondolom, ez a háború miatt van így, mert a régi történetek szerint társasági ember volt fiatalabb korában.

milyen volt a /pici/ gyerekkorod?
Amilyen a legtöbb aranyvérű gyereknek. Vigyáztak rám, teljesítették minden kívánságomat. De elég sokszor voltam egyedül, vagyis szolgákra vagy a nagyira hagyva. De néha jobb is volt egyedül. Aztán miután először varázsoltam tudatosan – három éves voltam – kifejezetten élveztem, hogy dolgokat reptethetek. Elszórakoztattam magam.

szeretsz a Mardekárba járni?
Igen.

kik a legjobb barátaid?
Benedict és Colin.

apád vagy Lucius mesélt neked a fiatalkori hódításaikról/Nôk/?
Ez nem olyan téma, amiről nagyon beszélgetni szoktunk. Nem sokat tudok, és jobb is így.

mi a kedvenc állatod?
Nem hiszem, hogy van ilyen.

hány gyereket szeretnél?
Egyelőre egyet se. De tovább kell vinnem a Malfoy nevet.

mi akarsz lenni ha nagy leszel?
Nem szorulok rá, hogy dolgozzak.

milyen tanuló vagy?
A legjobb.

mi a hobbid?
Rose idegesítése annak számít? Egyébként szeretek kviddicsezni meg olvasni. (Bár ezzel a Mardekárban nem szokás annyira dicsekedni.)

kedvenc tantárgy?
bájitaltan

mi a véleményed a muglikról?
mit gondolsz sok varázsló vérmániájáról? ( mármint hogy valaki aranyvérű, vagy mugli születésű, esetleg vérárulónak titulált)
(Ezt a két kérdést Scorpius szerette volna egyben megválaszolni – Deszy)
Gondolom, hallottatok már a családomról, ezért a kérdés.
Most mondhatnám azt, hogy imádom a muglikat, de ez nem teljesen lenne igaz. Nincs velük különösebb bajom, nem célom kiirtani vagy elnyomásba dönteni őket, de nem is érdekelnek.
Ugyanez érvényes a „vérmániára” is. A Malfoy család sok évszázadra vissza tudja vezetni a családfáját, és erre büszkék vagyunk. De a közhiedelemmel ellentétben nem csak aranyvérűek vannak rajta, hanem félvérek is.
Nincs bajom a mugli származásúakkal, de azt azért el kell ismernie mindenkinek, hogy hátrányból indulnak azokkal szemben, akik a varázslóvilágban nőnek fel – már abból fakadóan is, hogy amíg nem kapják meg a meghívójukat a Roxfortba, valószínűleg nem is tudnak a képességeikről.
És mivel elég sokat kérdeztetek a magánéletemmel kapcsolatban is, elmondom, hogy nem igazán tudom elképzelni az életemet valakivel, aki nem tud varázsolni. Nem hiszem, hogy hosszú távon problémák nélkül működhet a dolog, ezt számos példa bizonyítja a történelemből is.

kedvenc étel?
Nincs.

milyen zenéket hallgatsz?/már ha hallgatsz/
Nem igazán szoktam, de ha érdekel valakit, tudok hangszeren játszani.

voltál már szerelmes/esetleg most is/?
Nem és nem.

ki apád legjobb barátja?
Nem igazán vannak barátai. Összejár egy-két családdal, de annyira nem közeli a kapcsolat.

milyen nálatok egy családi karácsony?
Családi vacsora szokott lenni, átjönnek a nagyszüleim is. Leülünk, hétfogásos vacsora, ilyesmi. Közben előkerülnek a Malfoy család dicsőségét zengő történetek, aztán kapok valami drága ajándékot. Régebben még feljött anya, hogy mondjon nekem egy mesét, de erről már régen leszoktunk.

Milyen a szüleid kapcsolata? (érdekházasság, vagy szeretik egymást? sokat veszekednek? stb)Nem szoktak veszekedni, soha nem hallottam őket veszekedni. Szerintem talán szeretik egymást, de nem gondolom, hogy lángoló szerelem lenne.

Milyen a kapcsolatod anyukáddal, s milyen apukáddal?
Gondolom a szokásos gyerek-szülő kapcsolat. Bár anyával valamivel szorosabb.

Ha tehetnéd, mit változtatnál meg magadon?
Semmit. Jó vagyok így.

Szoktak kellemetlenségek érni csak azért, mert Malfoy vagy?
Mindig vannak, akik irigylik a családunk vagyonát vagy pozícióját, de már megszoktam.

Tetszik Rose?
Merlinre! Nem!

Fogadtál már? S ha igen, mire, és mi lett a vége?
Előfordult már. De magánügy.

Mi eddigi életed legrosszabb pillanata?
A nagyanyám halála. Szerettem.

Mi a legjobb?
Amikor jobb jegyet kaptam a vizsgáimon, mint Rose. Öröm volt nézni.

Szeretnél testvért?
Nem.

Nem unod, hogy válaszolgatnod kell ezekre a kérdésekre?
Volt már rosszabb.

Milyen fajta lányok jönnek be neked?
Nincs konkrét típusom, inkább azt tudom, mi az, amiből inkább nem kérek.

Tudsz róla, hogy James után te vagy a második legjobb pasi a Roxfortban?
Nem hiszem, hogy ez így lenne. Már úgy értem, szerintem az első hely az enyém.

Mi a véleményed Potterékről, Weasley-ékről és Dahliáról?
Szeretem őket elkerülni a lehető legmesszebbre. Nem mondhatnám, hogy a családjaink között túlságosan szoros lenne a kapcsolat. Legjobban még Rose-t ismerem, mert őt kénytelen vagyok elviselni. Albusszal is egy évfolyamra járok, de ő csöndesebb fajta. Illetve néhányukhoz a kviddicspályán van még szerencsém.

This entry was posted on 2012. november 27., kedd at kedd, november 27, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 megjegyzés

Megjegyzés küldése

Kommentek :)